Процес моніторингу безпечності медичного виробу після його випущення на ринок. Процес включає моніторинг та аналізування усіх інцидентів та скарг ринків, де представлено медичний виріб, а також аналізування інцидентів та скарг еквівалентних виробів. Проводиться виробником.
Пост-маркетинг на медичні вироби – це процес, що відбувається після введення медичного виробу в обіг, який включає в себе моніторинг безпеки та ефективності виробу, оновлення інструкції з експлуатації виробу, проведення навчання персоналу з використання виробу та повідомлення про будь-які проблеми, які можуть виникнути під час використання виробу.
Цей процес має на меті забезпечити високий рівень безпеки та ефективності медичних виробів під час їх використання пацієнтами та медичним персоналом. Зазвичай провідні виробники медичних виробів створюють спеціальні відділи, які займаються питаннями пост-маркетингу та взаємодіють з уповноваженими представниками та органами державного контролю за дотриманням вимог щодо безпеки та ефективності медичних виробів.
Фукнція уповноваженого представника у цьому процесі – це оперативно приймати скарги та передавати їх на розгляд виробнику.